Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пак І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Пак І. О. Формування естетичної і художньої культури школярів засобами хореографічного мистецтва [Електронний ресурс] / І. О. Пак // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_34
| 2. |
Пак І. В. Пізнавальний потенціал практичної парадигми в дослідженні академічної культури [Електронний ресурс] / І. В. Пак // Український соціум. - 2018. - № 4. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2018_4_9 Зроблено аналіз можливостей практичної парадигми в освітніх студіях, зокрема, у дослідженні академічної культури. Проаналізовано напрями освітніх досліджень у межах структуралістської, функціональної та феноменологічної парадигм, специфіку аналізу освітніх феноменів крізь призму їхніх основних теоретичних положень. Охарактеризовано джерела та основні етапи становлення практичної парадигми (Л. Вітгенштайн, М. Хайдегер), теоретичний внесок П. Бурдьє в розбудову практичної парадигми (зокрема, розробка та інтерпретація поняття "габітус" як системи сталих диспозицій, що переносяться). Обгрунтовано науковий та евристичний потенціал практичної парадигми. Доведено, що поняття "практик" і "практичний підхід" у контексті дослідження академічної культури мають не лише теоретичне значення, але й забезпечують принципово новий підхід до емпіричного вивчення освітнього простору. Висвітлено роль освітніх практик, які розкривають сенс таких складових академічної культури, як доброчесність, автономія, справедливість тощо. У різноманітті підходів до дослідження практик виокремлено дві ключові ідеї, які допомагають побачити єдність практичної парадигми: "фоновий" характер і "розкриваюча" природа повсякденних практик. Висвітлено умови застосування практичної парадигми в полі наук соціогуманітарного циклу, що полягають в особливому ставленні до предмета та об'єкта дослідження, які не можна вивчати поза конкретним простором, часом, метою. Зроблено висновок про те, що пізнавальні можливості теорії практик дозволяють аналізувати дії суб'єктів освітнього процесу, відкриваючи нові можливості для розуміння мотивації їхніх дій. Активність діяча (соціального агента) із зазначенням системно-структурних обмежень, дає можливість поєднувати теоретичні моделі соціальної реальності традиційних суб'єктоб'єктних моделей, завдяки чому і розкривається зміст поняття практика.
| 3. |
Артьомов П. М. Академічна нечесність як елемент академічної культури українського студентства: результати емпіричних досліджень [Електронний ресурс] / П. М. Артьомов, І. B. Пак // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2016. - Вип. 37. - С. 234-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2016_37_36
| 4. |
Пак І. О. Морально-естетичне виховання майбутніх учителів в умовах хореографічної діяльності [Електронний ресурс] / І. О. Пак // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.43. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
| 5. |
Пак І. В. Академічна культура: деякі аспекти соціологічної інтерпретації [Електронний ресурс] / І. В. Пак // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2017. - Вип. 39. - С. 323-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2017_39_47
|
|
|