Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пак І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Пак І. О. 
Формування естетичної і художньої культури школярів засобами хореографічного мистецтва [Електронний ресурс] / І. О. Пак // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.206 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пак І. В. 
Пізнавальний потенціал практичної парадигми в дослідженні академічної культури [Електронний ресурс] / І. В. Пак // Український соціум. - 2018. - № 4. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2018_4_9
Зроблено аналіз можливостей практичної парадигми в освітніх студіях, зокрема, у дослідженні академічної культури. Проаналізовано напрями освітніх досліджень у межах структуралістської, функціональної та феноменологічної парадигм, специфіку аналізу освітніх феноменів крізь призму їхніх основних теоретичних положень. Охарактеризовано джерела та основні етапи становлення практичної парадигми (Л. Вітгенштайн, М. Хайдегер), теоретичний внесок П. Бурдьє в розбудову практичної парадигми (зокрема, розробка та інтерпретація поняття "габітус" як системи сталих диспозицій, що переносяться). Обгрунтовано науковий та евристичний потенціал практичної парадигми. Доведено, що поняття "практик" і "практичний підхід" у контексті дослідження академічної культури мають не лише теоретичне значення, але й забезпечують принципово новий підхід до емпіричного вивчення освітнього простору. Висвітлено роль освітніх практик, які розкривають сенс таких складових академічної культури, як доброчесність, автономія, справедливість тощо. У різноманітті підходів до дослідження практик виокремлено дві ключові ідеї, які допомагають побачити єдність практичної парадигми: "фоновий" характер і "розкриваюча" природа повсякденних практик. Висвітлено умови застосування практичної парадигми в полі наук соціогуманітарного циклу, що полягають в особливому ставленні до предмета та об'єкта дослідження, які не можна вивчати поза конкретним простором, часом, метою. Зроблено висновок про те, що пізнавальні можливості теорії практик дозволяють аналізувати дії суб'єктів освітнього процесу, відкриваючи нові можливості для розуміння мотивації їхніх дій. Активність діяча (соціального агента) із зазначенням системно-структурних обмежень, дає можливість поєднувати теоретичні моделі соціальної реальності традиційних суб'єктоб'єктних моделей, завдяки чому і розкривається зміст поняття практика.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.551 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Артьомов П. М. 
Академічна нечесність як елемент академічної культури українського студентства: результати емпіричних досліджень [Електронний ресурс] / П. М. Артьомов, І. B. Пак // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2016. - Вип. 37. - С. 234-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2016_37_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.025 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пак І. О. 
Морально-естетичне виховання майбутніх учителів в умовах хореографічної діяльності [Електронний ресурс] / І. О. Пак // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.43. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пак І. В. 
Академічна культура: деякі аспекти соціологічної інтерпретації [Електронний ресурс] / І. В. Пак // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2017. - Вип. 39. - С. 323-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2017_39_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.082 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського